Wij zijn bezig met de planning van evenementen in 2024. Dit omdat er dan al vroeg bekend is of een locatie voor een evenement beschikbaar is. Het geeft bovendien inzicht of er inzet van gemeentelijke en/of hulpdiensten ingepland moet worden.
Wanneer een evenement aanmelden?
Gaat u voor de eerste keer een evenement organiseren? Geef dit dan door aan ons. Heeft u eerder een evenement in onze gemeente georganiseerd? En doet u dit weer in 2024? Geef dit dan ook door! U ontvangt begin september hierover een mail van ons.
Als u uw evenement niet vóór 1 oktober 2023 aankondigt bestaat de kans dat u het evenement niet kunt organiseren. Daarom is het belangrijk dat u de aankondiging van uw evenement(en) op tijd aan ons doorgeeft.
Waar aanmelden?
Om het evenement aan te kondigen vult u een formulier in op de website van ons. Dit formulier staat op de webpagina aanmelden evenementenkalender.
U ontvangt tijdig een bericht dat wij tijd en ruimte voor uw evenement hebben gereserveerd. Let op: na dit bericht moet u vervolgens nog een officiële aanvraag voor een evenementenvergunning indienen. Dit doet u via de webpagina aanvraag evenementenvergunning.
Vragen?
Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met één van de medewerkers van vergunningen en bijzondere wetten via vergunningen@schagen.nl
Bron: Gemeente Schagen
Foto via schagen.nl