HOLLANDS KROON –
Eind januari ontvangen 3.600 inwoners een uitnodiging om een de dienstverlening van de gemeente te beoordelen. Graag horen we van hen wat zij vinden van hun woon- en leefomgeving, de relatie tussen de inwoner en gemeente, zorg en welzijn en de dienstverlening.
Als inwoner van Hollands Kroon heeft u wensen. Bijvoorbeeld over prettig wonen, voldoende voorzieningen of makkelijk en snel uw paspoort of rijbewijs kunnen regelen. Een vriendelijke en helpende houding van onze medewerkers kan net het verschil maken. Of misschien is juist een goede band met de bestuurders waardevol voor u. We zijn benieuwd naar uw mening, zodat we onze dienstverlening nog beter kunnen afstemmen op uw behoeften.
Burgemeester Rian van Dam
Resultaten helpen om onze dienstverlening te verbeteren
De resultaten van het onderzoek geven ons inzicht in de gemeentelijke dienstverlening en hoe wij dit beter kunnen organiseren. Het is daarom belangrijk dat zoveel mogelijk inwoners deze enquête invullen. Alleen zo ontstaat er een goed en representatief beeld.
Het onderzoek laten we al meerdere jaren uitvoeren. Hierdoor kunnen we de ontwikkelingen op de verschillende onderwerpen over de tijd volgen.
Resultaten verwacht in april 2025
De resultaten van het onderzoek verwachten we in april 2025. De rapportage wordt op dat moment gedeeld met de gemeenteraad van Hollands Kroon. Hierna zijn de resultaten ook terug te vinden op www.waarstaatjegemeente.nl en op www.hollandskroon.nl.
Ipsos I&O voert de inwonerspeiling uit
Onafhankelijk onderzoek IPSOS I&O voert de inwonerspeiling uit. Dat doet het bedrijf voor meerdere gemeenten in Nederland. De inwoners die een uitnodiging ontvangen, zijn willekeurig gekozen uit de Basisregistratie personen (Brp) van Hollands Kroon.
Bron: Gemeente Hollands Kroon
Foto via hollandskroon.nl